تبلیغات
مهندسی دریا | دریانوردی | مهندسی کشتی - مهندس برق کشتی

درباره سایت

دوستان عزیزتر از جان؛ به پاس حرمت قلم و اندیشه، در صورت کپی مطالب، منبع آن را نیز ذکر کنید. به علت مشغلهء کاری ممکن است تاخیری ناخواسته در به روز رسانی و ارسال پاسخ سوالات دوستان به وجود آید که از همه شما عزیزان پوزش می طلبم!

چنانچه مطلبی بدون ذکر منبع در این وبلاگ درج شده است به ما متذکر شوید تا نسبت به آن اقدام نماییم...

کانال تلگرام دریانوردان ایران:
https://T.me/Seatime

وب سایت دریانوردان ایرانی:
http://seatime.ir

نویسندگان

شبکه های اجتماعی

مهندس برق کشتی

بـــرق کشتی مـتـفـرقـــه الکترونیک و مخابرات دریــانــوردان

حضورش بر روی کشتی الزامی و نبودنش تا حدودی خطرناک و سخت؛ همیشه گوش بزنگ و هر لحظه در دسترس؛ لباس کارش سنگین تر از لباس بقیه نفرات چرا که همیشه ابزار کارش با اوست ؛ از کوچک ترین مشکلات گرفته تا بزرگترین شان در صحنه حضور دارد؛ ایمنی در کار او حرف اول را میزند و به جرأت میتوان گفت بالاترین میزان خطر در کار اوست. کمتر به او سلام میشود چراکه هر کس او را می بیند، قبل از اینکه بخواهد سلام کند؛ ابتدا به دنبال حل مشکل خود به دست اوست همچون دردمندی که طبیبش را دیده باشد! روزهایش را مثل بقیه نفرات میگذراند اما محدوده ی کاری او فقط به یک مکان ختم نمیشود. از موتورخانه تا پل فرماندهی ؛ از سینه تا پاشنه کشتی؛ حتی در آشپزخانه و هر کجا که تصورش را بکنید محدوده ی کاری اوست...! اگر قصد رفتن به ساحل کند قطعا با اما و اگرها روبرو خواهد شد. در کار تخصصی خود تنهاست و کمتر انتظار کمک از دیگران دارد و باید به تنهایی بر مشکلاتش غلبه کند. در کشتی از او بیشتر انتظار حل مشکلات را دارند درحالی که کمتر از او تشکر میشود. بر خود لازم دانستیم از این افراد متخصص، زحمتکش و صبور که تمام این سختی ها را نادیده گرفته اند تشکر کنیم؛ ⚜از تمامی مهندسان برق کشتی که حضورشان قوت قلبی برای همه ی دریانوردان است صمیمانه تشکر و قدردانی میکنیم...!

به خانواده دریایی سی تایم بپیوندید

نظرات

  1. سلام و هزاران درود.
    وبلاگتون برای من مفید و جذاب بود سوالی داشتم،
    مهندس برق کشتی با فردی که مدرک ETO دارد فرقش در چیست؟

ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر