تبلیغات
مهندسی دریا | دریانوردی | مهندسی کشتی - دانلود pdf ساخت بزرگترین موتور Common-rail fuel injection

درباره سایت

دوستان عزیزتر از جان؛ به پاس حرمت قلم و اندیشه، در صورت کپی مطالب، منبع آن را نیز ذکر کنید. به علت مشغلهء کاری ممکن است تاخیری ناخواسته در به روز رسانی و ارسال پاسخ سوالات دوستان به وجود آید که از همه شما عزیزان پوزش می طلبم!

چنانچه مطلبی بدون ذکر منبع در این وبلاگ درج شده است به ما متذکر شوید تا نسبت به آن اقدام نماییم...

کانال تلگرام دریانوردان ایران:
https://T.me/Seatime

وب سایت دریانوردان ایرانی:
http://seatime.ir

نویسندگان

شبکه های اجتماعی

دانلود pdf ساخت بزرگترین موتور Common-rail fuel injection

دانلود پی دی اف تجهیزات موتورخانه ســـاخــت کشتی سیستم های کنترل فـــنـــاوری های دریایی

 

Building The Largest

Common Rail Engines

منبع : www.ship-engineering.mihanblog.com

لینک دانلود :

Downloaddownload

دانلود فایل های مرتبط با این موضوع:

 

Building The Largest Common-Rail Engines

  Summary

Common-rail fuel injection, made possible by fully-integrated electronic control, is a major milestone in the development of modern,large marine diesel engines. The combination of common rail and electronic control offers unprecedented fl exibility of operation which opens up further avenues in engine development to meet market requirements for ship propulsion now and in the future.

The fi rst series-built low-speed engine with electronically-controlled common-rail fuel injection has been in service for more than two and a half years with excellent results. By the beginning of this year, the range of these Sulzer RT-fl ex engines had been extended to six engine types covering a power range of 5650 to 80,080 kW. By May, the order book for Sulzer RT-fl ex engines

stood at 100 engines with an aggregate output of 4.16 million kW (5.66 million bhp).

The paper reports on the application of common-rail fuel injection to the largest Sulzer low-speed engines from Wärtsilä Corporation. The fi rst Sulzer RT-fl ex96C engine has already been tested in Korea, and the fi rst Japanese-built RT-fl ex96C engine will be tested soon. The Sulzer RT-fl ex96C is also being developed as a 14-cylinder version to give 80,080 kW for the ‘jumbo’ container liners currently being planned.

نظرات

ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر